کاربر گرامی شما در این صفحه می توانید سوالات مربوط به قبض انبار الکترونیک و پاسخ این سوالات را مشاهده نمایید.
*******************************************************
1. پیغام فرد یا شرکت مورد نظر در سیستم ثبت نشده است»، هنگام دریافت پرینت قبض انبار از سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی (EPL)، به چه معناست؟
پاسخ:
به این معنی است که اطلاعات صاحب ترخیصیه شما در سامانه انبار گمرک مورد نظر ثبت نشده است.
- جهت ثبت اطلاعات صاحب ترخیصیه خود در سامانه انبار، به واحد IT گمرک مورد نظر مراجعه فرمایید.
<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>
2. پیغام شما دسترسی برای پرینت این قبض انبار را ندارید»، هنگام دریافت پرینت قبض انبار از سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی (EPL)، به چه معناست؟
پاسخ :
به این معنی است که کاربری که قصد دریافت پرینت قبض انبار الکترونیک را دارد، وکالت الکترونیکی لازم از صاحب ترخیصیه را ندارد.
- دقت داشته باشید کاربری مجاز به دریافت پرینت قبض انبار الکترونیک می باشد ، که وکالت الکترونیکی کارمندی/کارگزاری از صاحب ترخیصیه داشته باشد.
- همچنین می توانید جهت مشاهده صاحب ترخیصیه الکترونیک خود از پنل " بررسی وضعیت ثبت ترخیصیه " استفاده نمایید.
<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>
3. پیغام بارنامه معادل در سیستم بارگذاری نشده است»، هنگام پرینت قبض انبار در سامانه پنجره واحد، به چه معناست؟
پاسخ :
به این معنی است که شماره بارنامه یا کد شرکت حمل اشتباه است.
- ضمن توجه داشتن به بزرگ یا کوچک بودن حروف بارنامه ، دقت کنید که باید کد شرکت حملی که ترخیصیه را صادر کرده وارد نمایید.
<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>
بخشنامه جدید گمرک برای تسریع در ترخیص کالا و حمایت از تولید ملی
انبار ,ثبت ,مورد ,سامانه ,واحد ,صاحب ,مورد نظر ,گمرک مورد ,اطلاعات صاحب ,صاحب ترخیصیه ,در سامانه
درباره این سایت